Вихід з ладу нагрівального елементу водонагрівача у 80% випадків є нічим іншим, як прямим наслідком утворення накипу на ТЕНі. Накип «розширює» нагрівальний елемент, в результаті чого вода починає бити струмом, і в результаті ТЕН виходить з ладу. Через згорілий ТЕН та струм на корпусі агрегату ламається й електронний модуль водонагрівача. Тоді для повернення бойлера в робочий стан потрібен серйозний ремонт. Набагато безпечніше й дешевше обходиться регулярна чистка ТЕНа водонагрівача.
Ознаки, які вказують на те, що бойлер необхідно почистити:
- не вмикається бойлер;
- бойлеру потрібно більше часу, ніж раніше, щоб нагрітися до заданої температури;
- прогрівається недостатня кількість води;
- вода на виході виявляється перегрітою, або навпаки - холодною;
- водонагрівач вимикається у процесі роботи;
- вмикається, але не гріє воду;
- стало помітним збільшення споживання електричної енергії;
- з крана для подачі гарячої води тече іржава вода;
- вода має специфічний неприємний запах;
- з'являється незрозумілий звук при роботі бойлера (шум, гул, постукування, тріск і т.д.).
Технічне обслуговування бойлерів, в яке входить чистка водонагрівача, розв'язує проблему:
- усунення іржі, вапняних відкладень;
- зменшення сприйнятливості металевих поверхонь до корозійних процесів.
Як часто потрібно проводити сервісне обслуговування водонагрівача?
Частота проведення технічного обслуговування бойлерів визначається залежно від типу нагрівального елементу (ТЕН сухий / мокрий). Також ТО залежить від виробника та потреб у використанні агрегату. Бойлер використовують як в побутових, так і в промислових будівлях). Виробники бойлерів для забезпечення коректної та довгострокової служби вказують це в експлуатаційному документі.
Якщо водонагрівач використовується в побутових умовах:
- з мокрим ТЕНом - 1 раз на рік;
- з сухим ТЕНом - 1 раз у 2 роки.
Водонагрівачі, експлуатовані в промислових умовах (кафе, школах тощо):
- з мокрим ТЕНом - 1 раз у 6 місяців;
- з сухим ТЕНом - 1 раз у пів року.
Після першого огляду, наш майстер з чистки, сервісного обслуговування, ремонту, діагностики бойлерів може порадити збільшити періодичність сервісу, залежно від якості проточної води.
Короткий перелік робіт з чистки побутового водонагрівача
Кілька етапів, які охоплюють повну професійну чистку водонагрівача:
Діагностика несправності:
- виїзд техніка Master911;
- оцінка працездатності бойлера.
- При необхідності демонтаж бойлера та часткове розбирання бака;
Чистка бойлера:
- очищення внутрішньої поверхні бака від накипу й відкладень;
- чистка ТЕНа від накипу та фланця;
- заміна магнієвого анода (елемента, що захищає бак від корозії);
- чистка електродів розпалу й іонізації;
- чистка фільтрів опалювального контуру та контуру ГВП;
- перевірка стану запобіжного клапана, фланця та прокладок.
Тестування робочих режимів бойлера:
- перевірка роботи терморегулятора;
- перевірка працездатності плат живлення управління;
- перевірка електричних з'єднань (контактів);
- перевірка герметичності з боку контуру води.
- Рекомендації щодо експлуатації обладнання.
Важливо!
Відсутність регулярного обслуговування водонагрівача й чистки, рано чи пізно призводять до виникнення проблем, пов'язаних з некоректною роботою бойлера або з його виходом з ладу. Якщо бак протікає відремонтувати його практично не реально.
Наш сервіс пропонує послуги "установка та профілактика бойлера" від усіх відомих виробників: Gorenje (Гореньє), Ariston (Арістон), Electrolux (Електролюкс), Atlantic (Атлантик), Thermex (Термекс), Bosch (Бош), Atlant (Атлант), Ferroli (Ферролі / Феролі), Termet (Термет), Zanussi (Зануссі / Занусі), Baxi (Баксі), Nova Tec (Новатек), Round (Раунд), Hi-Therm (Хай Терм), Vaillant (Вайлант / Вайлант), AEG (АЕГ), Thermona (Термона), Garanterm (Гарантерм), Indesit (Індезіт), Tesy (Тесі), Aston (Астон), Termal (Термал), Fagor (Фагор), Garanterm (Гарантерм), Roda (Рода), Чайка, Atmor (Атмор), Willer (Віллер / Вілер), Amina (Аміна), Galmet (Гамлет) і багатьох інших, незалежно від моделі й року випуску.
Увага!
- Не робіть чистку бойлера своїми руками. Чистка бойлерів від зайвих відкладень, в т.ч. й накипу, є найголовнішим атрибутом якісного обслуговування водонагрівачів. За результатами регулярного обслуговування, Ви мінімізуєте ризики щодо припинення роботи бойлера в майбутньому та продовжуєте термін його служби. Тому для досягнення якісного обслуговування потрібно довірити роботу досвідченому й перевіреному фахівцеві.
Не користуйтеся послугами сумнівних майстрів. Деякі власники техніки дотримуються думки, що почистити бойлер від накипу - найпростіша задача, з якою впорається хто завгодно, і нема чого для цього запрошувати фахівця сервісу. І помиляються! Адже будь-яке втручання в бойлер має проводитися згідно з рекомендаціями від виробника, із суворим дотриманням техніки безпеки й ряду інших правил. Вирішивши скористатися послугами не перевіреного майстра «з вулиці», слід бути готовим і до можливих наслідків: відсутності гарантійних письмових зобов'язань на надані послуги, а також до того, що такий «фахівець» не братиме відповідальність за вашу техніку.
І якщо техніка вийде з ладу через неякісне обслуговування, то в більшості випадків з неперевіреними майстрами надалі немає зв'язку, або вони відмовляються приїжджати по гарантії. На жаль ви втрачаєте нерви, час і свої гроші! Користуйтеся послугами лише надійних, перевірених майстрів!
Що ви отримаєте?
- Робота без вихідних. Працюємо в режимі 24/7, замовити послугу можна в будь-який час.
- Фіксований прайс. Вартість послуг відповідає прайсу.
- Гнучка система оплати. Приймаємо оплату готівкою або за безготівковим переказом.
- Виїзд за годину. У середньому, наш майстер приїжджає протягом 3 годин.
- Чистота й порядок. Стежимо за чистотою та акуратно надаємо послуги, прибираємо місце роботи.
- Доступні ціни. Ціни відповідаю досвіду майстра, також підбираємо майстрів, які перебуватимуть найближче до місця виїзду (економите на транспорті).
- Гарантійні зобов'язання. На надані послуги й замінені деталі / запчастини діє гарантія.
- Договір. Всі роботи виконуватися за договором-офертою. По закінченню наданих послуг клієнт отримує акт виконаних робіт.
Як замовити майстра?
- Подати заявку. Оформити заявку можна за телефоном або заповнивши форму на сайті.
- Відповісти на питання. При оформленні заявки, слід відповісти на уточнювальні питання. Після чого, наприклад, ви можете точно дізнатися "скільки коштуватиме чистка ТЕНа бойлера".
- Виїзд майстра + послуга. Протягом 2-3 годин після подачі заявки майстер виїжджає за вказаною адресою та надає замовлені послуги.
Виклик майстра з чистки бойлера
Якщо потрібен ремонт та обслуговування бойлерів вдома, звертайтеся в сервіс побутових послуг Master911. Ми гарантуємо, що до вас приїде кваліфікований майстер.
Виїзд по місту
Якщо ви перебуваєте в межах міста, то в середньому через 3 години після оформлення заявки за вказаною адресою виїжджає наш майстер.
Виїзд в передмістя
Виїзд майстра в передмістя може в середньому зайняти до 4-5 годин.
Виїзд по області
У всіх населених пунктах області у нас є майстри, тому в більшості випадків приїжджаємо в день виклику. Замовивши у нас професіонала, ви економите час і транспортні витрати. Врахуйте, що в сезон буває дуже велика завантаженість, тоді виїзд може перенестися на наступний день.
Звертайтеся тільки до перевірених майстрів. З нами ви можете бути впевненими в якості й надійності наданих послуг. Приймаємо заявки цілодобово!