Вихід з ладу нагрівального елементу водонагрівача у 80% випадків є нічим іншим, як прямим наслідком утворення накипу на ТЕНі. Накип «розширює» нагрівальний елемент, в результаті чого вода починає бити струмом, і в результаті ТЕН виходить з ладу. Через згорілий ТЕН та струм на корпусі агрегату ламається й електронний модуль водонагрівача. Тоді для повернення бойлера в робочий стан потрібен серйозний ремонт. Набагато безпечніше й дешевше обходиться регулярна чистка ТЕНа водонагрівача.

Ознаки, які вказують на те, що бойлер необхідно почистити:

  • не вмикається бойлер;
  • бойлеру потрібно більше часу, ніж раніше, щоб нагрітися до заданої температури;
  • прогрівається недостатня кількість води;
  • вода на виході виявляється перегрітою, або навпаки - холодною;
  • водонагрівач вимикається у процесі роботи;
  • вмикається, але не гріє воду;
  • стало помітним збільшення споживання електричної енергії;
  • з крана для подачі гарячої води тече іржава вода;
  • вода має специфічний неприємний запах;
  • з'являється незрозумілий звук при роботі бойлера (шум, гул, постукування, тріск і т.д.).

Технічне обслуговування бойлерів, в яке входить чистка водонагрівача, розв'язує проблему:

  • усунення іржі, вапняних відкладень;
  • зменшення сприйнятливості металевих поверхонь до корозійних процесів.

Як часто потрібно проводити сервісне обслуговування водонагрівача?

Частота проведення технічного обслуговування бойлерів визначається залежно від типу нагрівального елементу (ТЕН сухий / мокрий). Також ТО залежить від виробника та потреб у використанні агрегату. Бойлер використовують як в побутових, так і в промислових будівлях). Виробники бойлерів для забезпечення коректної та довгострокової служби вказують це в експлуатаційному документі.

Якщо водонагрівач використовується в побутових умовах:

  • з мокрим ТЕНом - 1 раз на рік;
  • з сухим ТЕНом - 1 раз у 2 роки.

Водонагрівачі, експлуатовані в промислових умовах (кафе, школах тощо):

  • з мокрим ТЕНом - 1 раз у 6 місяців;
  • з сухим ТЕНом - 1 раз у пів року.

Після першого огляду, наш майстер з чистки, сервісного обслуговування, ремонту, діагностики бойлерів може порадити збільшити періодичність сервісу, залежно від якості проточної води.

Короткий перелік робіт з чистки побутового водонагрівача

Кілька етапів, які охоплюють повну професійну чистку водонагрівача:

  1. Діагностика несправності:

    • виїзд техніка Master911;
    • оцінка працездатності бойлера.
  2. При необхідності демонтаж бойлера та часткове розбирання бака;
  3. Чистка бойлера:

    • очищення внутрішньої поверхні бака від накипу й відкладень;
    • чистка ТЕНа від накипу та фланця;
    • заміна магнієвого анода (елемента, що захищає бак від корозії);
    • чистка електродів розпалу й іонізації;
    • чистка фільтрів опалювального контуру та контуру ГВП;
    • перевірка стану запобіжного клапана, фланця та прокладок.
  4. Тестування робочих режимів бойлера:

    • перевірка роботи терморегулятора;
    • перевірка працездатності плат живлення управління;
    • перевірка електричних з'єднань (контактів);
    • перевірка герметичності з боку контуру води.
  5. Рекомендації щодо експлуатації обладнання.

Важливо!

Відсутність регулярного обслуговування водонагрівача й чистки, рано чи пізно призводять до виникнення проблем, пов'язаних з некоректною роботою бойлера або з його виходом з ладу. Якщо бак протікає відремонтувати його практично не реально.

Наш сервіс пропонує послуги "установка та профілактика бойлера" від усіх відомих виробників: Gorenje (Гореньє), Ariston (Арістон), Electrolux (Електролюкс), Atlantic (Атлантик), Thermex (Термекс), Bosch (Бош), Atlant (Атлант), Ferroli (Ферролі / Феролі), Termet (Термет), Zanussi (Зануссі / Занусі), Baxi (Баксі), Nova Tec (Новатек), Round (Раунд), Hi-Therm (Хай Терм), Vaillant (Вайлант / Вайлант), AEG (АЕГ), Thermona (Термона), Garanterm (Гарантерм), Indesit (Індезіт), Tesy (Тесі), Aston (Астон), Termal (Термал), Fagor (Фагор), Garanterm (Гарантерм), Roda (Рода), Чайка, Atmor (Атмор), Willer (Віллер / Вілер), Amina (Аміна), Galmet (Гамлет) і багатьох інших, незалежно від моделі й року випуску.

Увага!

  • Не робіть чистку бойлера своїми руками. Чистка бойлерів від зайвих відкладень, в т.ч. й накипу, є найголовнішим атрибутом якісного обслуговування водонагрівачів. За результатами регулярного обслуговування, Ви мінімізуєте ризики щодо припинення роботи бойлера в майбутньому та продовжуєте термін його служби. Тому для досягнення якісного обслуговування потрібно довірити роботу досвідченому й перевіреному фахівцеві.
  • Не користуйтеся послугами сумнівних майстрів. Деякі власники техніки дотримуються думки, що почистити бойлер від накипу - найпростіша задача, з якою впорається хто завгодно, і нема чого для цього запрошувати фахівця сервісу. І помиляються! Адже будь-яке втручання в бойлер має проводитися згідно з рекомендаціями від виробника, із суворим дотриманням техніки безпеки й ряду інших правил. Вирішивши скористатися послугами не перевіреного майстра «з вулиці», слід бути готовим і до можливих наслідків: відсутності гарантійних письмових зобов'язань на надані послуги, а також до того, що такий «фахівець» не братиме відповідальність за вашу техніку.

    І якщо техніка вийде з ладу через неякісне обслуговування, то в більшості випадків з неперевіреними майстрами надалі немає зв'язку, або вони відмовляються приїжджати по гарантії. На жаль ви втрачаєте нерви, час і свої гроші! Користуйтеся послугами лише надійних, перевірених майстрів!

Що ви отримаєте?

  • Робота без вихідних. Працюємо в режимі 24/7, замовити послугу можна в будь-який час.
  • Фіксований прайс. Вартість послуг відповідає прайсу.
  • Гнучка система оплати. Приймаємо оплату готівкою або за безготівковим переказом.
  • Виїзд за годину. У середньому, наш майстер приїжджає протягом 3 годин.
  • Чистота й порядок. Стежимо за чистотою та акуратно надаємо послуги, прибираємо місце роботи.
  • Доступні ціни. Ціни відповідаю досвіду майстра, також підбираємо майстрів, які перебуватимуть найближче до місця виїзду (економите на транспорті).
  • Гарантійні зобов'язання. На надані послуги й замінені деталі / запчастини діє гарантія.
  • Договір. Всі роботи виконуватися за договором-офертою. По закінченню наданих послуг клієнт отримує акт виконаних робіт.

Як замовити майстра?

  1. Подати заявку. Оформити заявку можна за телефоном або заповнивши форму на сайті.
  2. Відповісти на питання. При оформленні заявки, слід відповісти на уточнювальні питання. Після чого, наприклад, ви можете точно дізнатися "скільки коштуватиме чистка ТЕНа бойлера".
  3. Виїзд майстра + послуга. Протягом 2-3 годин після подачі заявки майстер виїжджає за вказаною адресою та надає замовлені послуги.

Виклик майстра з чистки бойлера

Якщо потрібен ремонт та обслуговування бойлерів вдома, звертайтеся в сервіс побутових послуг Master911. Ми гарантуємо, що до вас приїде кваліфікований майстер.

Виїзд по місту

Якщо ви перебуваєте в межах міста, то в середньому через 3 години після оформлення заявки за вказаною адресою виїжджає наш майстер.

Виїзд в передмістя

Виїзд майстра в передмістя може в середньому зайняти до 4-5 годин.

Виїзд по області

У всіх населених пунктах області у нас є майстри, тому в більшості випадків приїжджаємо в день виклику. Замовивши у нас професіонала, ви економите час і транспортні витрати. Врахуйте, що в сезон буває дуже велика завантаженість, тоді виїзд може перенестися на наступний день.

Звертайтеся тільки до перевірених майстрів. З нами ви можете бути впевненими в якості й надійності наданих послуг. Приймаємо заявки цілодобово!