Договір оферти про використання сервісу Master911
Редакція від 26 жовтня 2022 року
- Цей документ є відкритою пропозицією (далі — «Оферта») ФОП Федак Олег Богданович — фізична особа підприємець (код ЄДРПОУ: 3236609214; адреса: 81400, Україна, м. Самбір, вул. Калнишевського 3; надалі – «Компанія» та/або «Адміністрація сервісу/сайту/порталу»), яка адресована невизначеному колу осіб, які бажають знайти виконавця для виконання робіт (далі — «Роботи») у сфері домашнього ремонту. Оферта є відкритою пропозицією укласти Договір на проведення робіт (далі - "Договір") на викладених в цій Оферті умовах, включаючи всі її додатки.
- Компанія публікує актуальну редакцію даної Оферти на інтернет-сайті Master911.ua. Оферта набуває чинності з моменту її розміщення на сайті: Master911.ua.
- Відповідно до ст. 638 Цивільного кодексу України, в разі прийняття викладених в Оферті умов і оплати послуг, фізична або юридична особа, яка провадить акцепт цієї Оферти, стає Користувачем (далі — «Користувач»). Акцепт Оферти рівнозначний укладенню Договору на умовах, викладених в Оферті. Користувач вважається таким, що прийняв цю Оферту в повному обсязі, без застережень і винятків. У разі незгоди Користувача з будь-яким із положень Оферти, Користувач не має права використовувати Сервіс «Master911».
- Компанія має право у будь-який час без повідомлення Користувача змінити положення цих умов Оферти. Ризик неознайомлення з новою редакцією Оферти несе Користувач, продовжуючи використовувати Сервіс «Master911» після зміни Оферти Користувач погоджується з їх новою редакцією. У разі внесення до даної Оферти змін, з якими Користувач не погоджується, він зобов'язаний припинити використання Сервісу «Master911».
- Сервіс «Master911» пропонує Користувачеві розмістити замовлення на необхідні Користувачеві Роботи у сфері домашнього ремонту на сайті https://master911.ua, в мобільному додатку «Master911» або за контактним телефоном, вказаним на сайті https://master911.ua, а також ознайомитися з інформацією про орієнтовану вартість та орієнтовну тривалість таких Робіт.
- При розміщенні Користувачем замовлення, Сервіс «Master911»:
- після розміщення Користувачем замовлення за умови його розміщення з 8.00 до 21.45 за місцевим часом зв'язується з Користувачем для уточнення деталей замовлення, підтвердження замовлення та вартості Робіт на замовлення;
- забезпечує доступ майстрів - принципалів Компанії, зареєстрованих в Сервісі «Master911» (далі - «Майстер-виконавець»), на замовлення Користувача;
- може передавати Користувачеві інформацію про хід пошуку Майстра-виконавця. Підбір може тривати від кількох хвилин, до декількох днів, тривалість підбору залежить від бажання Майстра-виконавця приймати замовлення до виконання;
- відстежує хід та якість виконання Робіт, у тому числі за допомогою збору відгуків після завершення Робіт.
- Роботи виконуються Майстром-виконавцем. Договір та за необхідності його Додатки укладаються між Користувачем та Майстром-виконавцем у двох екземплярах по одному примірку для кожної із сторін. Склад виконаних Майстром-виконавцем Робіт та їх вартість мають вказуватися у Договорі. З метою забезпечення високого рівня обслуговування Сервіс «Master911» надає Користувачеві та Майстру-виконавцю форму Договору на проведення робіт та форму Додатка купівлі матеріалів, розроблену Сервісом «Master911». Компанія не виконує Робіт на замовлення Користувача та за жодних обставин не є стороною Договору між Користувачем та Майстром-виконавцем.
- Вартість Робіт на замовлення Користувача розраховується за цінами Майстра-виконавця. Вартість Робіт уточнюється Сторонами перед початком виконання Робіт та вказуються у Договорі відповідно до п.7 даної Оферти. Вартість Робіт вказаною у Договорі є фіксованою і може змінитися лише за зміни складу необхідних Користувачеві Робіт і лише за погодженням з Користувачем.
- Конкретна дата початку проведення Робіт узгоджується Майстром-виконавцем з Користувачем за посередництвом Сервісу «Master911», відповідно до умов даної Оферти.
- Оплата за Роботи здійснюється двома способами:
- у загальному випадку безпосередньо Майстру-виконавцю готівкою або шляхом переказу коштів на банківську картку чи розрахунковий рахунок Майстра-виконавця після завершення Робіт;
- за посиланням на оплату, у разі оформлення замовлення через партнерів Сервісу «Master911» та внесення коштів у рахунок майбутніх Робіт на рахунок Компанії. У разі виявлення необхідності у додаткових Роботах у момент їх виконання, Користувач оплачує їх Майстру-виконавцю у спосіб, зазначений вище.
У випадках, коли кошти вносяться через нашу Компанію, Компанія діє в рамках агентського доручення Майстра-виконавця про прийом та передачу на адресу Майстра-виконавця коштів. Так само як і в інших випадках Компанія не укладає Договорів про виконання Робіт у сфері побутового ремонту. Правила повернення коштів, прийнятих Компанією, регулюються Правилами прийому та повернення коштів.
- Оплата за додаткові Роботи, не вказані Користувачем при оформленні замовлення та виконані безпосередньо на прохання Користувача, провадиться в місці виконання замовлення, відповідно до п.7 та п.10 даної Оферти. Виконані додаткові Роботи також мають бути внесені до Договору.
- Після завершення Робіт Користувач зобов'язаний оглянути та прийняти виконані Майстром-виконавцем Роботи. У разі наявності претензій щодо якості виконаних Робіт необхідно вказати в Договорі перелік недоліків та письмово погодити терміни їх усунення з Майстром-виконавцем. Сервіс «Master911» не несе відповідальності за якість виконуваних Робіт і збитків, завданих Майстром-виконавцем.
- Сервіс «Master911» надає Користувачеві страховку:
- Страховку якості виконаних Майстром-виконавцем Робіт;
- Страховку відшкодування збитків, заподіяних Користувачеві Майстром-виконавцем.
Щодо одного замовлення може бути застосована лише одна з перерахованих форм страховки. Вибір форми реалізації страховки Сервіс «Master911» залишає за собою.
- Страховка якості виконання Робіт означає, що при відмові Майстра-виконавця усунути недоліки виконаних Робіт, Сервіс «Master911» може організувати усунення недоліків без додаткової оплати Користувачем при одночасному виконанні наступних умов:
- Користувач заявив Майстру-виконавцю про недоліки виконаних ним Робіт. Недоліки Робіт зафіксовані у Договорі;
- Майстер-виконавець не виправив недоліки на прохання Користувача; протягом 21 календарного дня з дати повідомлення про це Сервіс «Master911», відповідно до п.18 даної Оферти. Винятком є ситуації при яких Майстер-виконавець не може виправити недоліки, якщо виправлення недоліків неможливе через відсутність необхідних запчастин/деталі.
- Користувач повідомив Сервіс «Master911» про наявність у результаті Робіт недоліків. Звернутися до Сервісу «Master911» із заявою про наявність недоліків Робіт можна одним із способів, зазначених у п.18 даної Оферти;
- З дня завершення виконання Робіт пройшло не більше 30 календарних днів;
- Недоліки Робіт виникли з вини Майстра-виконавця. Сервіс «Master911» має право переконатися в наявності вини Майстра-виконавця у виявлених Користувачем недоліків Робіт. Для цього Сервіс «Master911» має право направити Майстра-виконавця або іншого Майстра-виконавця для огляду недоліків Робіт та констатації факту їх наявності з вини Майстра-виконавця, який виконував дане замовлення.
Сервіс «Master911» залишає за собою право надавати Користувачеві Страховки якості виконання робіт. Термін дії страховики не довше 3 місяців з дати завершення Робіт і не довше вказаної в Договорі терміну гарантії від Майстра-виконавця.
Ліміт вартості Робіт із виправлення недоліків становить 1000 гривень. Усунення недоліків понад цю суму здійснюється Користувачем самостійно.
Страховка застосовується одноразово навіть у разі повторного виправлення недоліків. - Страховка відшкодування збитків означає, що Сервіс «Master911» може відшкодувати документально підтверджену реальну шкоду в сумі до 1000 гривень, заподіяну майну Користувача з вини Майстра-виконавця в процесі виконання або в результаті неякісного виконання Робіт при одночасному виконанні наступних умов:
- Користувач заявив Сервісу «Master911» про заподіяння шкоди майну внаслідок виконання Робіт та з вини Майстра-виконавця;
- Майстер-виконавець не відшкодував Користувачеві заподіяну їм шкоду;
- З дня завершення виконання Робіт пройшло не більше 30 календарних днів;
- Користувач надав Сервісу «Master911» документи (договір, чеки, накладні тощо), що підтверджують вартість майна, що постраждало.
- На вимогу Сервісу «Master911» Користувач надав фото/відео майна, що постраждало.
- Користувач допустив направленого Сервісом «Master911» Майстра-виконавця або іншого Майстра-виконавця для огляду недоліків Робіт та констатації факту їх наявності з вини Майстра-виконавця, який виконував замовлення.
Для випадків, коли Користувач заявляє про заподіяння шкоди шляхом крадіжки, розбою, розкрадання або шахрайства, обов'язковою умовою застосування страховки є факт подання Користувачем відповідної заяви до правоохоронних органів.
Час фіксації завданої шкоди має подаватися Користувачем не пізніше терміну дії страховки.
Термін дії страховики не довше 3 місяців з дати завершення Робіт і не довше вказаної в Договорі терміну гарантії від Майстра-виконавця. - Сервіс «Master911» не надає страховку у таких випадках:
- У разі відсутності Договору між Користувачем та Майстром-виконавцем;
- У разі відмови Користувача від попереднього заміру об'єкта відповідальність за точність наданих розмірів несе Користувач;
- За відмову Користувача на проведення діагностики обладнання/об'єкта, якщо вона необхідна для якісного виконання Робіт;
- Якщо у ході діагностики чи під час виконання Робіт Майстром-виконавцем, були виявлені зовсім інші причини несправності обладнання, ніж ті які вказав Користувач при оформленні замовлення, Майстер-виконавець зобов’язується озвучити їх Користувачу. Якщо Користувач відхиляє озвучену Майстром-виконавцем пропозицію про виправлення виявленої несправні, яка впливає на якість виконання Робіт, Майстер-виконавець має право відмовитися від виконання Робіт. А якщо Користувач наполягає на продовжені виконувати замовлені Роботи, Майстер-виконавець може погодитися, але у такому випадку Майстер-виконавець не несе відповідальності за виконані Роботи. У такому випадку Майстер-виконавець не надає гарантію на виконані Роботи, а Сервіс «Master911» не надає страховку.
- Якщо усунення недоліків Робіт та/або відшкодування шкоди, не відноситься до Робіт, на які Користувач не робив оформлення замовлення і які не вказані в Договорі;
- Якщо недоліки Робіт або збитки майну Користувача виникли внаслідок неправильної експлуатації результату Робіт;
- За відсутності провини Майстра-виконавця у недоліках Робіт або заподіянні шкоди майну Користувача;
- Якщо з дня завершення Робіт пройшло більше 3 календарних або завершився термін гарантії Майстра-виконавця вказаного в Договорі;
- Якщо Користувач ніяк не може підтвердити розмір шкоди, заподіяної його майну;
- Якщо Користувач не сплатив Роботи Майстра-виконавця після їх виконання.
- Жодна з перерахованих вище обставин не перешкоджає зверненню Користувача до Майстра-виконавця з вимогою про усунення недоліків робіт/послуг та відшкодування збитків у передбаченому законом порядку.
- Заявити Сервісу «Master911» про недоліки робіт/послуг та заподіяння реальної шкоди майну Користувача можна звернувшись:
- до контактного центру Сервісу «Master911» за телефоном: +380-67-440-18-12;
- електронною поштою: support@master911.ua.
- Протягом 3 робочих днів після звернення Користувача Сервіс «Master911» проінформує Користувача про прийняття звернення до розгляду. Під час розгляду звернення служба підтримки клієнтів Сервісу «Master911»:
- Проведе аналіз складу Робіт на замовлення, у тому числі з направленням Майстра-виконавця, який виконував замовлення, або іншого Майстра-виконавця на об'єкт для огляду результатів Робіт, уточнить позицію Майстра-виконавця та Користувача;
- Запросить копії документів (наприклад, Договори, Додатки до договору, розписки, акти виконаних робіт, чеків на зіпсовані матеріали, фото/відео докази тощо);
- Визначить факт наявності вини Майстра-виконавця у появі недоліків Робіт та суму шкоди;
- винесе рішення щодо звернення;
- У разі заподіяння Користувачеві збитків з вини Майстра-виконавця – запропонує Користувачеві подати заяву про відшкодування збитків.
Термін розгляду звернення Користувача Сервісом «Master911» може складатися протягом 30 днів з моменту звернення, за винятком ситуацій, коли терміни затягуються через ненадання відомостей або з сезонних причин.
Термін відшкодування збитків – не пізніше 40 робочих днів з дати подання Користувачем заяви Сервісу «Master911». - При ухваленні рішення про перероблювання (перевиконання) виконаних Робіт у рамках страховки, Сервіс «Master911» підбере Майстра-виконавця, який за посередництвом Сервісу «Master911» погодить з Користувачем дату та час проведення даних Робіт.
Бланк “Договір на проведення робіт”: https://docs.google.com/document/d/1_yh7i7LElwGiFKAf8dxZPQqVJiRq5xn7UNyfo901M10/edit
Бланк “Додаток купівлі матеріалів”: https://docs.google.com/document/d/1jw9zwsjl8UJgzcShO124q3tIV_XhzcSJ8ZKlf6CG3HA/edit