Обслуговування твердопаливного котла

від 350—600 грн

Просто заповніть заявку, дайте відповіді на всі уточнюючі запитання по «обслуговування твердопаливного котла». Ми зв'яжемося з вами протягом декількох хвилин. По максимуму заповнена заявка, допоможе майстру назвати точну ціну, яка в основному не зміниться після завершення всіх робіт. За додаткову плату майстер може придбати потрібні матеріали. Виконавці стежать за чистотою та прибирають робоче місце.

Показати більше

Потрібна допомога з підбором майстра?

Просто зателефонуйте, або залиште заявку на підбір майстра

Залишити заявку на підбір

Ціни на обслуговування твердопаливних котлів

Назва послуги
Діапазон цін

Відгуки по обслуговуванню твердопаливних котлів

Середня оцінка: 0

На основі 0 відгуків

Щоб переконатися, що майстер виконав роботу добре, або розібратися у спірній ситуації збираємо зворотній відгук після кожного замовлення.

Для надійної та безпечної роботи опалювального обладнання необхідно проводити регулярне технічне обслуговування. Це дозволить своєчасно виявити несправність, уникнути зниження рівня ККД.

Якщо ви хочете замовити професійне обслуговування твердопаливних котлів вдома, звертайтесь до сервісу побутових послуг Мастер911. У нас працюють досвідчені спеціалісти. Вони досконало знають особливості всіх моделей як українського виробництва, так і іноземного.

Як проводиться обслуговування твердопаливних котлів

Вартість обслуговування твердопаливного котла прописана у прайс-листі. Загальна сума залежить від обсягу виконуваних робіт. При ТО фахівці зазвичай виконують такі дії:

  1. Зовнішній огляд. Це необхідно для візуальної оцінки стану та цілісності обладнання, виявлення можливих пошкоджень, витоків теплоносія. Майстер отримує загальне уявлення про котел.
  2. Перевірка розширювальних баків. Вони – один із важливих елементів усієї опалювальної системи в цілому. Правильно налаштовані баки мають позитивний вплив на роботу опалювального обладнання, за винятком ймовірності різких перепадів тиску.
  3. Перевірка елементів безпеки. До них належать запобіжний клапан, термостат та інші прилади. Якщо вони несправні або працюють з недоліками, це негативно позначається на безпеці всього обладнання в цілому.
  4. Заміна окремих вузлів та складових системи. До них відносяться форсунки, картриджі паливних фільтрів. Крім того, проводиться очищення обладнання від нагару, що накопичився, інших забруднювачів.
  5. Перевірка працездатності певних вузлів. Зокрема, необхідно переконатися у правильній та ефективній роботі циркуляційного насоса, засувок та інших елементів.
  6. Перевірка вентиляції – як витяжної, так і припливної димоходу. Неправильне функціонування цих каналів негативно впливає на роботу обладнання, згоряння палива. Це призводить до зниження коефіцієнта корисної дії котла та зниження рівня безпеки функціонуючого обладнання.

Перелік дій, що виконуються, безпосередньо залежить від конкретної моделі твердопаливного котла та особливостей його функціонування.

Навіщо потрібне обслуговування твердопаливного котла

ТО рекомендується проводити двічі на рік: після закінчення опалювального сезону та перед його початком. Це гарантує правильність роботи обладнання, безпеку всіх мешканців, високий рівень ККД.

Крім того, регулярне обслуговування дає можливість виявити можливі поломки на початковому рівні, що позитивно позначиться не лише на безпеці роботи, а й на вартості ремонту.

Не нехтуйте обслуговуванням опалювального обладнання та довіряйте цю роботу тільки досвідченим фахівцям. Такі професіонали працюють у компанії Мастер911!

Вартість обслуговування твердопаливних котлів

Ціна обслуговування твердопаливних котлів залежить від переліку виконуваних робіт. Він формується залежно від особливостей моделі, її віку, необхідності проведення налаштування тощо.

Фахівці сервісу побутових послуг Мастер911 досконало розуміються на особливостях влаштування моделей різних виробників. Звертаючись до нас, ви можете бути впевнені в максимальній якості послуг. Ми гарантуємо, що після проведення ТО ваш котел буде працювати з максимальним ККД і у нього не виникне проблем з безпекою.

Як запросити спеціаліста

  1. Зайдіть на сайт Мастер911.
  2. Погляньте наш номер телефону та зателефонуйте.
  3. Також можна скористатися послугою зворотного дзвінка, ввівши в спеціальному полі свій номер телефону. Наші консультанти самі передзвонять вам.
  4. Опишіть проблему, надайте максимум корисної інформації: вкажіть марку та модель котла, чи помічені проблеми у його функціонуванні, у який день і час ви готові прийняти майстри.
  5. Після погодження заявки до вас приїде фахівець.

Переваги компанії Мастер911

  1. Високий професіоналізм. У нас працюють лише кваліфіковані працівники, які пройшли попереднє тестування для підтвердження навичок. Також вони регулярно проходять навчання та підвищення кваліфікації.
  2. Оперативність. Ми прагнемо надавати наші послуги якнайшвидше. Якщо ви помітили, що у роботі котла виникли проблеми, обов'язково повідомте про це оператора нашої платформи.
  3. Прийнятні ціни. Ми не завищуємо штучно вартість. Ми маємо детальний прайс на послугу обслуговування твердопаливного котла. Ви можете бути впевнені у прозорому ціноутворенні.
  4. Підбір запасних частин. Якщо під час обслуговування котла майстер помітить, що деякі деталі вийшли з ладу, вони проведуть їх ремонт або заміну, самостійно підібравши запчастини, що відповідають вашій моделі.

Зони обслуговування клієнтів

Сервіс побутових послуг Мастер911 – команда досвідчених професіоналів. Ми прагнемо забезпечити максимальне охоплення клієнтів у всіх регіонах України. Терміни приїзду спеціаліста залежать від вашого місця проживання. Нижче наведено приблизний час, необхідний майстру.

У межах міста

Якщо ви проживаєте в обласному центрі, спеціалісту достатньо 3-4 години, щоб приїхати на виклик після погодження замовлення. Мешканцям центральних районів міста чекати потрібно навіть менше.

У передмісті

Мешканцям приміських районів обласного центру потрібно чекати трохи довше за – від 4 до 6 години. Якщо в момент узгодження замовлення фахівець знаходився неподалік вашого будинку, то він приїде швидше.

В області

У невеликих населених пунктах України може не виявитися вільний фахівець у день оформлення замовлення. Такі ситуації можливі у високий сезон – наприклад, навесні чи восени. Візит майстра буде перенесено на наступний день після подачі заявки. Про точний час приїзду техніка ви будете повідомлені додатково.