Правила прийому та повернення коштів
Редакція від 26 жовтня 2022 року
1. Як зазначено в Договорі оферта, ФОП Федак Олег Богданович – фізична особа підприємець, надалі – «Компанія» та/або «Адміністрація сервісу/сайту/порталу») як агент Майстра-виконавця здійснює:
- прийом та передачу Майстру-виконавцю грошових коштів у рахунок оплати майбутніх Робіт. Компанія при цьому не укладає договори на виконання Робіт, а передає замовлення та кошти підходящому для їх виконання Майстру-виконавцю;
- прийом коштів отриманих від Майстра-виконавця на проведення або за фактично проведені консультаційно інформаційні роботи.
2. Компанія не збирає та не зберігає дані Користувача та Майстра-виконавця, передані ними при внесенні коштів. Платежі проводяться через платіжний сервіс Liqpay, яка використовує протоколи захисту платіжних даних або банківським переказом коштів, через виставлений рахунок-фактуру за допомогою особистого банкінгу чи каси банку.
3. У разі, якщо у Користувача виникне необхідність у додаткових роботах та додаткової оплати, Користувач може звернутися до служби підтримки Компанії для отримання посилання на оплату, або здійснити оплату готівкою або переказом на банківську картку Майстра-виконавця.
4. Повернення коштів Користувачу, прийнятих Компанією для подальшого переведення Майстеру-виконавцю, провадиться на запит Користувача до початку виконання Робіт, а також після завершення виконання Робіт у випадках, коли Роботи були виконані на суму меншу, ніж внесена Користувачем сума. Повернення здійснюється суворо на ту саму карту, з якою здійснювалася оплата.
5. Повернення коштів Майстру-виконавцю, прийнятих Компанією за надані консультаційно інформаційні послуги не підлягають повертаю. Повернення здійснюється тільки у випадку, коли Майстер-виконавець оплатив наперед за консультаційно-інформаційні послуги і не скористався ними.
6. Для отримання повернення коштів Користувачеві (передбачених п.4) або Майстру-виконавцю (передбачених п.5) необхідно звернутися до служби підтримки Компанії за телефоном +380-67-440-18-12, до чату служби підтримки або електронною поштою support@master911.ua із заявою про повернення коштів. Кошти будуть надіслані нами протягом 14 робочих днів після звернення, термін зарахування залежить від банку Користувача.
5. Повернення коштів Користувачеві у зв'язку з неякісним виконанням Робіт або заподіянням шкоди провадиться Майстром-виконавцем, за винятком випадків застосування страховки Компанії згідно з Умовами використання Сервісу «Master911».